BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 5, 2011

Cinta Untuk Awak..

Ariney ala-ala malas je nk post blog.. dah r tue riney bintulu mendung + hujan sepanjang ari.. aku perg r agie mood tido sepanjang hari.. pukul 4.00ptg baru larr perut aku ney bekfest maggie.. hehehe.. bukan selalu tapi kerap larr jugak aku makan maggie ney.. bese larr kan bile diri sendiri dah malas nak berjalan ke foodcourt turhh.. ishh, aku bukan nak post sal makanan aku larr.. terlupe lak.. aku nak cite sal c dye sebenarnya.. dye yang pernah jadi sebahagian dari hidop aku.. kenangan aku nan dye xkan sekali2 aku lupe kan.. sesuai nan name aku cinta untuk awak..

cinta untuk awak


Awak..
Awak..
Awak..
Dulu kalau kita jupe jaa mesty kita gaduh kan..
lam kelas 2 kalo kite x berperang kertas atau
 pemadam mesty plek an..
hari2 awak cari pasal nan saya.. 
campai satu saat saya ase serabut lak nan awak.. 
tapi coz tu larr lame-lame saya jatuh hati kat awak..
Awak..
Awak..
Awak..
ingat lagi x dulu kita selalu jupe kat tempat rahsia kita..
xde sape yang tahu melainkan mber awak dan mber saya..
hhhaa.. time tu r saya ase cam orang gler jap.. 
yelah mane xnyer seme sebab nk date nan awak..
de satu kali awak sanggup redah hujan gare2 nak jupe saya..
saya suke tengok rupe awak mase tu coz serabai sgt2..
Awak..
Awak..
Awak..
awak ingat tak satu hari ney awak nan mber kite usik saya.. 
malu saya awak.. cius sangat2 time 2.. 
blushing3..!!
hahaha.. de ker patot awak cakap saya 
skodeng budak2 mandi pantai..mane de.. 
sebenarnya saya malu nak pandang muke awak time tu.. 
saya kan pemalu, awak lupe erks..
Awak..
Awak..
Awak..
skunk kite masih sahabat an.. 
dan tetap akan menjadi sahabat..
banyak giler kenangan antara kite..
saya xkan lupe wak coz jatuh cinta 
nan awak penah buat saya bahagie dan berduka..
heheh.. kenangan yang indah sangat awak..
Awak..
Awak..
Awak.. 
skunk saya ase nak tersenyum lak..
awak muncul bile saya duk cite sal awak..
mesti awak ase mber baek awak
tengah bercite sal awak lam diary die..
jgn risau sy xkan memburukan mber baek saya..
hahahaha..
Awak..Awak..Awak.. 

*entry ney khas wat awak Mohd Zaidi B. Syukran..
walau banyak perkara terjadi antare kite awak tetap mber terbeak saya..
(awak sgt suke nan color hijau kan3..)




0 comments: