BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

In Mood BerBlogger...!!!

Salam pembuka bicara.. hehehe.. sopan giler mula2 ea.. aku cam bosan jew tu yang aku nak wat blog gak.. bak orang tua kate biar lambat asal selamat.. aku lak biar lembab asal wat blog.. hehehe, aci x aku tukar..??  muka yang tengah bluur ari nie.. tup-tup aku de mood nk wat blog ea.. cam xde keje laen dah an.. padahal dekat nan exam dah skunk ea.. cam ne nak capai target kalo dah awal aku malas.. anak sape lah pemalas sangat ney an.. ishhhh2.. lam ney aku nak cite pe yang sering berlaku sepanjang idop aku kat atas muke bumi ney.. kalo cite lam ney bkn leh tulis sebarangan tapi leh gak luahkan sedikit cebisan hati ea.. hehehe.. cam banyak je rahsia an padahal xde pon.. heheh.. ney r muke aku yang agak2 suci wat mase ea.. 

muke aku time bercuti2 kat similajau..!!

0 comments: