BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

Sukar Dicari..

Tak habis2 aku nak menulis.. plek tol an.. hehe.. ngan perut laparnyer agie.. rajin lak aku nk b'blog.. yelah an,dah lame gler xtulis blog wei.. kat stahun.. cmpai yang lame nyer blog aku dah lupe pe paswaord dye.. ney blog lame aku.. xscome aku r an3... (zaman dak2) dh lame x update campai aku leh lupe lak psword dye.. hehhe.. kalo cinta kasih eiya ney aku wat cm2 abis r an.. xcilap aku r aku dah de 3 blog n yang ney k4.. hahahha.. pelupe nyer pasal, redha jelah.. td(owg xde keje) aku usha snior2 blog yg lebih arif n pkar dr aku. tibe2 aku terbukak blog akak sowang ea.. dye bercite sal makanan.. ayoyai,tergugat giler hati aku ea.. (sabar2).. entry dye seme sal makanan.. lagi wat aku ase lapo.. 2yang aku t'igt kat satu tempat ea.. umah aku r mane agie an.. RUMAHKU SYURGAKU.  skunk masih lagi lam UPMKB dan tetap kat cney campai raye.. kat cney xdpat balik umah dapat pie c2 pon jd r.. tibe2 je ase cam nak makan chicken hurtz( cilap eja mtak ampun)  skunk ea.. TOLONG3,nk mkn ayam dye..!!! ayam dye sedap serhhhh.. klu aku pie sane agie alamak nyer bukan makan je tp hahahah,arap maklum Assalamualaikum.. kat bawah rupa aku ketika pie sane.. hehehe.. korang kan dh besar kire r sndiri bape byk pinggn kteowg.. walhal kami ber4 je time ea..

rupa2 kami yang kebuluran.. 

*kredit 2 suechenta..
*p/s = Kanak2 bawah umo dilarang melihat aksi ini..


0 comments: